Hem > blogg, leva med adhd > Efterlysning: Victoria – vart tog du vägen?

Efterlysning: Victoria – vart tog du vägen?

Ni som följt Victoria alias Tankar i lös vikt, har säkert märkt att hennes blogg är raderad. Bara så där utan förvarning. Hon är en i raden av bokstavstanter jag följt under lång tid. Andra damptanter som lagt ned sina bloggar brukar både förvarna om att det tänker lägga av eller så börjar det gå allt trögare med skrivandet, vilket resulterat i allt färre inlägg och långt mellan gångerna. Men inte Victoria.

Detta får mig att undra om något hänt. Någon som vet något? Eller som vet om hon flyttat på sig? Berätta gärna (skriver jag så här dan före dopparedan).

Kategorier:blogg, leva med adhd Taggar:, ,
  1. 23 december 2010 kl. 19:32

    Hur är det med hennes twitterkonto?

  2. Camomilla
    28 december 2010 kl. 17:01

    Jag saknar också hennes blogg. KBT och tvätt är min favorit. Skrattade så att jag skrek. Jag vill läsa mer!

  3. 29 december 2010 kl. 14:15

    Hon är kvar på Twitter.
    Jag tror att hon hade sina skäl att stänga ner bloggen. Verkar som om hon ska starta en ny så småningom.

    • 29 december 2010 kl. 16:18

      Farsan: jag såg att hon twittrat före jul. Hoppas hon kommer tillbaka för hon behövs.

  4. 29 december 2010 kl. 18:42

    Jag blir glad över att läsa detta.
    Jag har inte ork att läsa många bloggar men brukar titta in här och på Victorias. Undrade så vars hon blev av.

    Tack

  5. Susanne
    12 januari 2011 kl. 0:23

    Hon är inte borta, hon har bara flyttat! 🙂
    http://bloggmalplace.wordpress.com/2010/12/30/adhd-i-bilder/

  1. 19 februari 2013 kl. 19:49

Kommentera

