Hem > leva med adhd > Fira de som firas bör

Fira de som firas bör

Idag på mors dag vill jag hylla alla er mammor som kanske gått i väggen både en och två gånger och fortsätter att kämpa trots egen bokstavsdiagnos. Alla ni som som i motvind försöker få livspusslet att gå ihop, trots dåligt stöd och med skälvande ekonomi. Speciellt ni som kämpar för era bokstavsbarn varje dag och inte klarar av att tänka på er själva. Grattis till er för att ni orkar (fast ni inte orkar). Ni måste verkligen hyllas som mödrar!

  1. 30 maj 2011 kl. 7:13

    Hejsan.
    Gått i väggen har jag väl inte gjort, fast kanske varit bra nära, mamma är jag, egna bokstäver har jag också, barn med ännu flera bokstäver har jag och ja… Du skriver ju hur det kan vara.

    jag tar åt mig och säger jättetack för omtanken. 😀
    Det värmer när någon tänker lite extra på en.

    Kram.

  2. H
    30 maj 2011 kl. 17:33

    Tack så enormt mycket för de orden! Vi är alla otroligt bra trots all vår otillräcklighet! Ingen klarar allt. Jag är stolt över det jag uppnått i motvind och håller sakta men säkert på att acceptera att jag inte alltid klarar allt. Ett skratt eller ett avvärjt sammanbrott är livets bästa stunder nu, och det räcker så bra!

  3. alfapetsmamma
    30 maj 2011 kl. 21:31

    Och detsamma till dig, säger jag som stämmer exakt in på din beskrivning.

  4. Ida
    31 maj 2011 kl. 20:40

    Tack! Det värmde, aldeles mitt i prick!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

