Hem > leva med adhd > Äntligen Judith!

Äntligen Judith!

Hurra! Nu har Judith öppnat upp sitt fönster för oss igen. Äntligen. Jag vet att hon tvekat om att fortsätta blogga om sitt liv och om sin ADHD och problemet med att hitta rätt medicincoctail. ”Det känns som det bara är en massa gnäll och självömkan” har hon tyckt. Men jag kan inte få nog av det hon kallar gnäll. Judith är väldigt bra på att på ett spontant, personligt och rappt sätt uttrycka sig. Inte som jag: oerhört redigerat. Välkommen tillbaka Judith!

  1. 27 juni 2011 kl. 12:46

    Oj, tack. *rodnar*
    Fast jag är ideligen i tvivel på om jag ska skriva eller inte. Det är baske mig jobbigare det här än vad jag någonsin trott och känner mig verkligen sådär gnällig.
    Men det kanske behövs det med. Jag vet inte.
    En och annan säger ibland åt mig att skriva en bok men jag tycker det blir ju världens deppebok utan ände.
    Jaja…vi får väl se vad det blir av alltihopa.

    Tack Genrep för dina ord. Dom värmer.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

